Jagat klart.....

Så har jag ju fått lite kommentarer att jag jagar o jagar fortfarande....
Ja, vissa jakter håller på lääänge...haha..
Nej, det har varit en låång "bloggtorka"....
Ska bättra mig lite grann i alla fall..

Det har ju hänt lite sedan sist..Nu är det ju sommar o jag bor i stugan...Hållt på o måla fixa där...Lägger in lite bildbevis..
O dessutom har Jakob konfirmerats nu den 4 juli.
O vi hade verkligen tur med vädret. En helt underbar dag med värme, o skinande sol..
Kunde sitta ute hela kvällen....de sista gästerna satt kvar till 02-tiden, kul...








En nöjd Jakob på väg in i kyrkan...



Gänget samlat efter kyrkan o innan det stora kram kalaset med många tårar o hej då efter 3 veckors intensivt program...



O nu har vi landat i stugan med släkten för att fira Jakob..



Lilla Tuva firar på sitt eget lilla vis...(Jakobs kusinbarn)





Storebröderna Christoffer med flickvän Mia o Niklas.









Jag och Elisabeth går bakom huset för att smygröka.....hur gamla är vi egentligen????


Men kul hade vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0