Bilder

Idag får det minsann komma lite bilder på min

SVCh Viltspårchampion Meitas Zorro Zaffran..........................................

En runda i skogen i lördags...




Sitter o laddar o markerar när jag kastar ut dummies på vårt träningsfält hemma (tänk man kan göra två saker samtidigt, kasta dummies o fota...kan det vara ett kvinnligt beting månne??????????)



Vet att jag ser lite sur ut...kan det vara för att jag absolut INTE tycker om att vara med på bild....



Sötnosen e bara bäst!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Japp han är bäst! Vilken kille han var idag på fasanjakten. Från att vara aldeles nybörjare på första drevet, så växte han till en väl fungerande apportör på sista. Han gör sin mor och uppfödare jättestolta!

2008-11-01 @ 19:37:28
Postat av: Cissi

Tack Marie!! Men vad skulle jag göra utan er???

2008-11-01 @ 20:20:09
Postat av: emelie

fin hund vade e de för ras? kram

2008-11-01 @ 20:33:43
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Flatcoated Retriever

2008-11-01 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0