Snart 17 maj!!

Torsdagkväll, 15 maj o  jag är smärtsamt medveten om att MYCKET snart är det lördag!!
O då är det dags för Göteborgsvarvet, halvmaran...O detta har jag gett mig in i frivilligt!! Just ikväll undrar jag hur detta kunde bli så...
Fjärilar i magen...Men det måste bara gå...Tävlingsidiot som jag är. Kan inte ge upp nu på målsnöret!!
Var ute i tisdags för att ta sista rundan innan loppet, gäller att vila upp benen de sista dagarna (det  är ju jag bra på, att vila alltså, hmmm).  Skulle smita ut utan Zorro tänkte jag, för att köra tempo o få en rättvis tid utan kissestopp osv! Men ack vad jag bedrog mig!!

Den helvilda hunden såg vilka kläder jag hade på mig, vägrade äta (hade satt maten till honom för att han skulle ha det att koncentrera sig på), for igenom huset så mattorna for all världens väg.Gnällde o skrek vid dörren, jag smet ut i tvättstugan..
Så...vek som jag är, klart det lilla livet fick följa med!! Tyckte jag såg att han log nöjt.....Vek icke från min sida på hela rundan..Asch, det går lika bra ändå, men till Göteborg får han inte...Hur skulle det se ut bland 35 000 andra tosingar!?!

Har hittat en bild på min lilla tös, som jag är såkallad faster till. Hanna heter hon, min kompis Elisabeths flicka. Hanna o jag e liksom bästisar, så vi har kommit överrens om att då hörs det rätt bra att jag är faster..O som hon berättade allvarligt, att då innebär det att man måste gratulera på födelesdagar o jular......Hmmm, men kom jag på då, det gör jag ju redan...så ingen skillnad!!!

Visst en hon en sötnos....

image71


Vi är denna härliga dag på fotboll i Degeberga o tittar på Jakob o Hannas bror Johan!!

image72

Jakob i röd väst!!

image73


Kommentarer
Postat av: Cissi

Johan, hoppas jag inte äventyrar din hälsa nu, att du faller ihop av chock för att jag har uppdaterat!!!

2008-05-15 @ 22:09:31
Postat av: Marie

Hoppas det går bra imorgon! Bara njut av din galenskap det är bäst så! Tack igen!

2008-05-16 @ 21:37:15
Postat av: johan

Nähä du Cissi, min hälsa är det inget fel på, men när jag tittade in på bloggen så trodde jag knappast att den skulle var uppdaterad, utan skulle precis titta vidare på fler bloggar när jag såg att det hade ändrats rubrik!!! WoW alltså, du kan bara du vill, jag vet ju att motivationen är det inget fel på. Lycka till på Lördag och spring inte livet av dej!(Förväntar mig en uppdatering på Söndag med placering och tid).

2008-05-16 @ 22:54:13
Postat av: Lisa

Hur gick det då på halvmaran? Lever du?

2008-05-17 @ 13:36:16
URL: http://kackelikojan.webblogg.se
Postat av: Mia

Vi har hållt alla tummar och tassar för dig idag. Nu är kl två och du är säkert redan i mål. Uppdatera snabbt, jag vill veta hur det var!!

2008-05-17 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0