"Mangling"

Puh! idag har det varit en pärs...
Suttit på anställningsintervju 2 X1 timme. Känns som om man vänt ut o in på sig.
Massor massor med frågor!!

Har ju en ny organisation på jobbet. Ny verksamhetschef, ny avdelningschef (träffade henne första gången på intervjun).

O nu satt jag på intervju till koordinatorstjänst som jag har idag, men det ska bli färre. Och dessutom ska det tillsättas sektionsledare 25%. O detta har jag ju också sökt...
Så hur lätt e det att säga varför jag ska jobbet, o  vad jag e bra på!!!

Försökte finna något klokt att säga...Men det ger ju sig..

Att sitta med de fackliga var värst. Miljoner frågor.....

Men nu kommer det värsta, att vänta......får besked i mitten på juni...
Tycker att det känns som en evighet!!

Undrar när jag får struktur på mitt liv???

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Glad midsommar på alla två- och fyrbenta!!

2008-06-19 @ 16:36:04
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad midsommar på er!!

Ta det lugnt med sillen nu till midsommar så ni inte blir dåliga, och att vi snart ses på träning igen!(Längesedan du uppdaterade). Hoppas att allt gått bra med dina ansökningar till jobben du sökt.

2008-06-20 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0