Zorro Zaffran

För rättvisans skull måste ju Zorro vara med...

image47

Snacka om badkille!!

image48

image49

Visst e han vacker min prins.....

image50

Stranden i Olseröd besöker vi ofta. Ibland springer vi ner, då är det extra skönt för Zorro att doppa sig o busa lite, innan vi springer hem igen. För då är det bara uppförsbacke, puh!!

image51

Bildbevis på semlan som Ingela o Tessie bjöd på en av onsdagarna på hundplugget!! Jag hade bråttom hem, så då fick jag den på fat med mig hem!!!!( Vad det nu var de hade klarat av, kommer ju inte ihåg allt, de tar ju utmärkelser i rasande tempo....)
-------O gav den till Lasse, snällt tycker jag..(fast sanningen är ju att grädde inte är min passion, för annars hade den nog tagit slut på vägen hem...)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka undebara bilder. Jag är så avundsjuk på er resa! Ni ser ut att ha haft det underbart!
Och givetvis är bilderna på brorsan oxå fina! Ska bli kul att ses imorgon, undrars vad det blir för fika?

2008-03-11 @ 12:01:35
Postat av: Johan

Ja jäklar Cissi! Det hjälpte visst att köpa ny dator!!
Vilka fina bilder både på Zorro och från semestern.
Inte utan avundsjuka härifrån!!

2008-03-11 @ 20:07:06
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vilka LJUVLIGA bilder på alla djur! Ja, på er oxå så klart ;-) Vilken resa!

2008-03-11 @ 22:38:51
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Lisa

Visst är det fantastiskt att alla hundarna är vackrast i världen!

2008-03-12 @ 19:46:08
URL: http://kackelikojan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0