Glömde en sak!

Det var ju lite till...

Nu när vi kommit hem har jag suttit o läst lite vad ni hittat på. O blir ju alldeles avundsjuk när jag ser vad ni tränar! Är lite trist att alltid träna ensam.

Men vi har varit nere vid havet i eftermiddag, o det var härligt! Då förvandlades Zorro till en mycket liten hund mentalt. Rent av en minihund.... Men en halv hjärncell.... For runt o hoppade o studsade upp o ner i vattnet, grävde halvvägs till kina...

Men efter en stund kom den riktiga grabben fram, o apporterade fint!! Jaja, det var väl bäst så inte matte skulle få spel...

I morgon är jag ledig, så då ska vi ut o springa. Jag ligger i hårträning inför Göteborgsvarvet, o det är inte o leka med! Ångrar mig sådär varannan dag, men tävlingsidiot som jag är, skulle jag ALDRIG ge upp utan strid!! Så, vi tränar på. Ska köpa en pannlampa på tisdag så vi kan ut i mörkret oxå.... Kanske tar de in mig på papper snart, tror det slagit runt helt....

Hoppas vi snart ska börja med träningen hos Marie o Tonie, ser varje dag efter mail, jag längtar så...

Har förresten varit på barndop oxå idag. Så himla kul. Det var Lasses brors sons dotter....
Hon fick namnen Tuva, Therese, Olofsdotter. Fint!! Hade ju en sån fin bild från det oxå, j.....ä dator!!

Det e inte jag som inte kan, jag lovar, har fått hjälp o de kan inte heller, om ni undrar över min tekniska begåvning alltså!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Välkomna hem!
Så underbart ni har haft, man blir alldeles avundsjuk, jag vill oxå på safari och till värmen Ser fram emot bilderna (eller kanske inte:=)) Har tänkt mig skottland när jag tagit jägarexamen, lite billigare kan jag tänka mig (johan har en bekant som ordnar jakt resor dit, kanske något för hela Meitas klanen???)
Nu får ni ta tag i hund träningen, för nu går det fort till vi ska på läger ska bli super kul.Hoppas att Marie drar igång fredags (verkade som det blev på fredagar) träningen också snart så vi kan träffas regelbundet igen! Har saknat er.

2008-01-28 @ 10:40:35
Postat av: Mia

Varför fungerar det inte när jag ska skriva här? Hm, har försökt flera gånger nu.... arg....

Underbart att läsa om er resa! Det verkar som om ni haft det kanon, och jag vill se bilder sen!
Vi ses snart!

2008-01-31 @ 18:47:53
Postat av: johan

Hallå Cissi!!!
Nu måste du ju uppdatera din blogg,för det är ju snart en hel månad sen du skrev sist, eller du blev trött på vardagen och åkte tillbaka till Afrika? Jag kan ju förstå om du gjorde det, för ni verkade ha haft det helt underbart.

2008-02-18 @ 19:47:23
Postat av: Cissi

Kolla in att jag skrivit, tänkt göra ett par dagar...men fick tummarna loss idag.

2008-02-19 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0