Nostalgitripp

Idag var jag bara tvungen att ta en tur till Vitemölle. E lite nostalgi att komma dit. Delvis uppväxt där. Alla skollov som jag då bodde hos mormor o morfar....Tittar på huset vi bodde i, ser lite vildvuxet ut nu tyvärr. massor av minnen som dyker upp.....

Så det är ett måste att komma dit lite då o då. O idag åkte Zorro o jag dit på en promenad....

O kameran hade faktiskt kommit med idag....

Zorro uppskattade det hela, att få jaga sur tång, blä, lukten har han med sig hem....

Sen var där hemska katter han bara var tvungen att skälla ut!!

Så efter denna stärkande promenaden åkte vi hem o slappade lite...för jag måste masa mig till jobbet inatt...





Hamnen i Vitemölle



Underbar strand!!



Zorro tittar lite förvirrat på stenarna....De rör ju inte på sig???! Trots jag försöker skrämmas....





Vy mot Kivik.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken härlig dag ni har haft! man måste göra lite utflykter i bland för att samla lite kraft och för att drömma sig tillbaka lite grann.

2008-08-20 @ 15:05:25
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0