Zorros "nattamackor".............

När vi åkte iväg i helgen satt Mia o jag o pratade om när våra killar tar sina små turer ibland....
Viggo springer ju o hälsar på granntjejen lite då o då tyvärr..

Jag sa att det var jag ju rädd för, då vi inte kan inhängna vår gård så det blir bra med bilar o maskiner som måste in på gården...
Men hittills har vi sluppit att hämta honom hos någon annan hund..
Men vissa kvällar har han försvunnit o varit borta någon timme, när han varit ute o kissat innan läggdags..
Ganska irriterande o springa o ropa, leta när man är trött o bara vill gå o sova..
Ingen aning om var han har varit. Rädd för att han springer ut mot stora vägen, tänk om han blir överkörd, ve o fasa...

MEN...så kom våra kompisar en dag o berättade en sak....De har vår jaktmark, o ute vid ett ställe där han placerat ut ett jakttorn, o utfordrar vildsvin har han satt en kamera....
O gissa vem som fastnat där på bild......Jo, Zorro Zaffran....Plötsligt hade de fått se något på filmen..men??inte liknade det ett vildsvin inte...nej, det var rumpan på Zorro som stod o tuggade i sig bröd.....

Ha ha, tagen på bar gärning grabben...
Nu vet vi vart du far iväg...
Får du icke mat tillräckligt?? Eller det är såå gott med en natta macka vissa kvällar??

Nu vet vi i alla fall var han blir av......

Kommentarer
Postat av: Tessie

Stackars brossan som får gå på åteln och äta kvällsmaten!!!!ha ha ha ha

2008-07-20 @ 18:51:58
Postat av: Viggo

Min matte behöver inga kameror - är jag borta vet hon med 110% säkerhet att jag är hos Molly o Athena, mina urtjusiga granntjejer!

2008-07-20 @ 20:42:13
Postat av: Carina

ha ha ha - gud vad roligt! Snacka om att bli påkommen!

2008-07-20 @ 21:15:37
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0