Söndag kväll!!

Ikväll gav vi iväg för att träna hos våra kompisar i Vittskövle som har flera fina dammar. O så skulle Zorro få busa med deras hundar Sidny o Dixie.

Vi körde ner o tränade med Zorro först, tänkte att det går kanske bättre i dammen än i havet. Jag ställde mig så nära vattnet som möjligt. Han är jätteduktig på att hoppa i snabbt o simma ut till dummiesen. Simmar in med samma fart, o jag hejar på o berömmer så jag höll på att bli hes..

Men så slarvig han är med avlämningarna, släpper de flesta precis framför mig....
Men lyckades få in en dubbelmarkering med hyfsad avlämning, jag var beredd o fram med min hand direkt...men försöker att han får ett riktigt positivt med att lämna av, o lite godis... Annars vet jag inte hur jag ska göra..

Får ta stranden i morgon bitti igen, o stå i vattnet...

Vi håller på att träna avlämningar hemma i trädgården, var hemma i skogen i Olseröd igår. Steg upp tidigt med Lasse för att åka med hem o träna...hu, när man har semester....
O på land går det bra, men vattnet!!!!

Efter träning så var det dax o få leka med tjejerna....men ack vad Zorro blev besviken...han darrade av glädje när de kom ner till dammen....
men så fort han kom i närheten o ville få igång dem så bara surade de o morrade...Gissa om det var en moloken gosse jag lastade in i bilen....tjejer.......

O jag glömde ju såklart kameran hemma, så himla synd denna fina kväll..Jaja det får bli nästa gång!!

Fortsatt träning hela veckan.... tycker att WT närmar sig oroväckande fort....Men det ska bli kul oavsett hur det går..

Kommentarer
Postat av: Carina

Zorro får träffa Shiva nästa gång istället. Hon morrar inte utan ser ut att acceptera sina kavaljerer. Men han får kanske kampa lite med Viggo innan ;-)

2008-07-16 @ 08:17:29
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0