Härlig morgonstund....

I går morse steg jag o Zorro upp frivilligt tidigt..Vaknade halv sju, tittade ut, såg att solen var framme, fick ett ryck att denna fina morgon kan man inte missa....
Slängde på joggingkläderna, till Zorros glädje..o vi gav oss iväg. En underbar runda, i början med mjukt underlag i granskogen, sen bär det av ner mot en ännu bättre belöning....havet...
Denna morgon med solen som strålar o en spegelblank vattenyta...
Inte en människa eller hund så långt ögat når....bara vi...
Av med skor o strumpor o koppel...sen for vi som yrhättor i vattenbrynet...sen for mina kläder av en stund, för måste bara bada...iskallt, men det är ju så uppfriskande....
Som tur var fortfarande ingen mer än vi på stranden, annars kanske jag skulle bli inburad för förargelseväckande beteende....

Sen sprang vi en bit till o då till Zorros förtjusning kom där plötsligt en liten flattetik trippande...Gissa om min gosse åmade o kröp i sanden för denna lilla söta tjej.....
Han blev plötsligt endast 20 cm hög......

En halvårstjej från Moonstruck, Sally, vi släppte dem så de fick leka, gick hur bra som helst!!! matte hade liksom jag aldrig haft en flatte tidigare, hade massor av frågor...Kände mig faktiskt lite stolt över att jag hade faktiskt en del tips att ge...Tja, lite har det fastnat även hos mig......

Vi sa hej efter en stund o hoppas på att träffas fler gånger med våra sötnosar...
Skulle tro att de samtycker....















Bilder talar för sig själv....................Önskar att lasse skulle fatta att han skulle komma ner med frukost på stranden när vi sprungit klart.........men det beror nog på det där med att män o kvinnor taalar olika språk....räcker ej med små vinkar inte...får nog tala i klarspråk...om det hjälper....



O så måste jag visa en bild av Niklas o hans tjej Frida(hans bästa tjejkompis) på balen på Bäckaskogs slott vid studenten..




O väldigt passande till Fridas klänning kom de till slottet med en silverfärgad cabriolet....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig morgon ni hade!

2008-07-05 @ 11:51:21
URL: http://kackelikojan.webblogg.se/
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Du är hur välkommen som helst att träna med oss en kväll! Bara hör av dig.

2008-07-06 @ 17:22:18
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0