Vårkänslor!

En ledig dag, äntligen. Ja, jag får hoppas det, för det är "bara" kompledigt i natt, så hoppas alla håller sig friska.
Jag som enligt Lasse e lite knäpp, vem bryr sig, började dagen med det som jag tycker e så himla härligt!
Ut i skogen o springa! Med Zorro, kan inte ta på mig träningskläder utan att han blir alldeles toppad. Vi körde i väg till Tollarp, Stackedala. En härlig runda mycket kuperad, så det är bra för flåset!! 7,5 km fick det bli idag. Underbart väder. Zorro hellycklig, massa nya dofter, han har inte varit med  där på ett tag.  Höll på att trilla över honom flera gånger, det lilla livet!!
Sprang samma runda i söndags ockxå, med två av mina jobbarkompisar, som oxå e tosiga som jag o ska springa Göteborgsvarvet. Då gick det urdåligt, tyckte att det knöt sig i halsen i backarna.
Analyserat detta...Det var kallt, blåsigt, jag hade rökt kvällen innan...
Kommit fram till att jag ska låta bli den där feströkningen, om jag kan(klart jag kan).
För det var nog bevisat idag, gick hur bra som helst.

Sen har jag nog bara gått omkring o skrotat, e rätt skönt oxå. Inte alltid en massa måste. Bestämt att jag ska lägga ett spår i morgon i alla fall. Låta det ligga 5-6 timmar. Se hur det går. Så kanske jag snart kan våga anmäla oss till anlagsspår. O det är inte lönt att försöka komma ifatt syster Tessie Tosing med sin tosiga matte!! De är ju i en klass för sig.
Sen är det ju dags med att köra till Pärup i morgon kväll oxå!! Toppen, ser fram emot dessa tillfällena!
Är förresten sugen att anmäla oss till apporteringstest i Bromölla i april, hoppas att någon mer som vi känner tänker åka dit?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Imorgon ska anmälan vara inne. SÅ de så!!! Kul att träffas idag, vi ses på onsdag igen!

2008-02-20 @ 21:43:25
Postat av: Mia

Jag är sugen på Bromölla, men var hittar jag anmälan??

2008-02-22 @ 20:48:57
Postat av: Cissi

Du hittar det under SSRK södras sida.

2008-02-23 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0